به‌روز رسانی می‌شود...

حمله هوایی به ضاحیه بیروت | شکست عملیات تروریستی صهیونیست‌ها در جنوب بیروت

منابع خبری می‌گویند که رژیم صهیونیستی به ضاحیه در جنوب بیروت پایتخت لبنان حمله کرده است.
کد خبر: ۱۴۶۶۸۳۱

نجیب میقاتی نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به بیروت گفت که جامعه بین‌الملل باید این رژیم را مجبور کند که تجاوزات و تهدیداتش را متوقف کند.

میقاتی در عین حال گفت که «این حق را برای خود محفوظ می‌دانیم که هر اقدامی انجام دهیم تا بتوانیم در برابر اسرائیل بازدارندگی ایجاد کنیم».

سخنگوی وزارت امور خارجه: ارتکاب این حمله توسط رژیم صهیونیستی نقض آشکار حاکمیت و تمامیت سرزمینی لبنان و نقض فاحش قوانین و مقررات بين‌المللی و منشور ملل متحد است.

اقدام جنایت‌آمیز باند جنایتکار صهیونیستی در منطقه ضاحیه بیروت، قطعا نمی‌تواند فرزندان غیور ملت لبنان را از ادامه مسیر شرافتمندانه حمایت از مظلومان فلسطینی و ایستادگی در مقابل خوی تجاوزگری رژیم آپارتاید اسرائیل باز دارد.

حماس به شدت حمله رژیم اسرائیل به ضاحیه را محکوم و همبستگی خود را با ملت لبنان اعلام کرد.

تلاش دشمن صهیونیستی برای احیای ابهت پوشالی‌اش نوعی ماجراجویی حساب نشده است که به خاطر آن بهای گزافی خواهد پرداخت.

«شاموئل مائیر» خبرنگار و تحلیلگر اسرائیل: نتانیاهو مسئله انجام تهاجم علیه حومه بیروت را با اعضای کابینه در میان نگذاشت اما قبل از انجام مسئله را با دولت بایدن در میان گذاشت.

روزنامه معاریو رژیم اسرائیل بعد از حمله تروریستی شکست خورده اسرائیل به ضاحیه بیروت، نوشت که شهرک‌ها در گوش‌دان و مرکز فلسطین اشغالی درب پناهگاه‌ها را از بیم پاسخ حزب الله باز کرده اند.

رسانه‌های عبری زبان همچنین گزارش دادند: بنیامین نتانیاهو لحظاتی پیش وارد پناهگاه مستحکم موجود در کریا مقر وزارت جنگ اسرائیل در تل‌آویو شد.

امیدواریم پاسخ حزب‌الله به حمله اسرائیل به حومه جنوبی بیروت متناسب بوده و موج تشدید تنش‌ها متوقف شود.
حمله اسرائیل به حومه جنوبی بیروت را محکوم کرده و در این‌باره درصدد شکایت بردن به سازمان ملل متحد هستیم.

خبرگزاری رسمی لبنان اعلام کرد دولت این کشور از طریق وزارت خارجه ضمن محکوم کردن این تجاوز هوایی، شکایت رسمی خود را در رابطه به تجاوز امشب رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت به سازمان ملل متحد ارائه خواهد کرد.

روی شارون خبرنگار شبکه تلویزیون کان: بعد از تهاجم صورت گرفته در بیروت، اسرائیل در شرایطی استرسی منتظر نشسته است تا ببیند آیا موشک‌ها فقط به سوی تل‌آویو‌، حیفا و الجلیل شلیک خواهند شد؟

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی: اسرائیل قبل از انجام سوء قصد در بیروت به آمریکا اطلاع داده است.

سفارت ایران در بیروت: تجاوز گناه آلود و بزدلانه اسرائیل به حومه جنوبی بیروت را که منجر به کشته شدن تعدادی شهید و مجروح شد، به شدت محکوم می کنیم.

سفارت ایران در بیروت: تجاوز گناه آلود و بزدلانه اسرائیل به حومه جنوبی بیروت را که منجر به کشته شدن تعدادی شهید و مجروح شد، به شدت محکوم می کنیم.

علی‌رغم ادعای صهیونیست‌ها مبنی بر ترور یکی از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان در حمله تروریستی امشب در جنوب بیروت، گزارش منابع تسنیم از محل حادثه حاکیست که این عملیات صهیونیست‌ها شکست خورده و «فواد شکر» که گفته می‌شد هدف اصلی صهیونیست‌‌هاست الحمدلله شهید نشده است.

با این وجود در این حمله تروریستی ۴ نفر از شهروندان لبنانی به شهادت رسیده‌اند. حمله تروریستی صهیونیست‌ها به بیمارستانی در بیروت خسارت زد.

بیمارستان «بهمن» در بیروت اعلام کرد در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمانی در مجاورت بیمارستان، تا این لحظه یک بانوی لبنانی شهید و شماری مجروح شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک حمله هوایی هدفمند در بیروت علیه یک فرمانده حزب الله انجام شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در حالی که خود حادثه مجدل شمس را طراحی کرده، مدعی است شخصی که هدف قرار گرفته مسئول حمله در مجدل شمس است.

رسانه‌های رژیم اسرائیل عکسی از دفتر نخست‌وزیر این رژیم مخابره کردند که گفته می‌شود نتانیاهو در جریان و روند حمله تروریستی به ضاحیه بیروت بوده است.

حمله رژیم صهیونیستی به بیروت

براساس گزارش‌های میدانی چندین موشک به یک ساختمان در حومه جنوبی بیروت اصابت کرده است.

تعداد بازدید : 16
گزارش‌های میدانی خبرنگاران در جنوب بیروت از حمله هوایی اشغالگران صهیونیست به ساختمانی مسکونی در منطقه «حارة حریک» در ضاحیه جنوبی بیروت حکایت دارد.
بنابه تصاویر منتشر شده یک ساختمان مسکونی هدف قرار گرفت که منجر به ریزش کامل ساختمان شد.
منطقه‌ای که مورد حمله قرار گرفته یک منطقه پرجمعیت است و در این حمله تعدادی از شهروندان زخمی شده‌اند.
تعداد بازدید : 14
المیادین با اشاره به اینکه انفجار در بیروت، ناشی از حملۀ رژیم صهیونیستی به یک منطقه پرجمعیت بوده است، خبر داد که در جریان این حملات چند نفر زخمی شده‌اند.
 
خبرنگار المیادین که در محل حادثه حضور دارد، می‌گوید آمبولانس‌ها در محل حاضر شده‌اند. ساختمانی هم که هدف قرار گرفته، چسبیده به بیمارستان «بهمن» در منطقۀ «حاره حریک» است.
 
در واکنش به این حمله شماری از مردم بیروت در منطقۀ حاره حریک در حمایت از حزب‌الله، راهپیمایی برگزار کردند.

خبرگزاری لبنان «NNA» گزارش داد که این حمله یک حمله پهپادی بود و سه راکت به ساختمان «الربیع» در حارة حریک واقع در مجاورت بیمارستان بهمن شلیک شده است.

حمله رژیم صهیونیستی به بیروت

شبکه المیادین گزارش داد که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه «حارة حریک» در ضاحیه جنوبی بیروت، یک ساختمان مسکونی هدف قرار گرفت که منجر به ریزش کامل ساختمان شد.

بر اساس این گزارش، منطقه‌ای که مورد حمله قرار گرفته یک منطقه پرجمعیت است و در این حمله تعدادی از شهروندان زخمی شده‌اند. 

خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که در حمله به ضاحیه جنوبی، یک فرمانده ارشد حزب‌الله هدف قرار گرفت. 

ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که این حمله به صورت دقیق انجام شد و طی آن فرمانده مسئول حمله به منطقه مجدل شمس هدف قرار گرفت.

تعداد بازدید : 10

منابع خبری از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت خبر می‌دهند و ارتش رژیم اشغالگر مدعی هدف قرار دادن یکی از فرماندهان حزب الله لبنان در جریان این حمله هوایی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها